mandag 4. juni 2012

Rommet til lillegutt

I går fikk jeg endelig kommet i gang med klargjøring av rommet til lillegutt, så nå er det aller meste klart :) Jeg skal lage dørskilt til han og mamma skal sy nye gardiner til han og litt sånne ting, så det får komme noen flere bilder senere :)







Dette søte skatollet kom jeg over under "Gis bort" på finn.no. Det var malt i en brunaktig farge og hadde store metallhåndtak! Så jeg malte det i en grå/hvit farge og kjøpte søte bil og fly knotter :)















Den fine stolen fikk lillegutt av en av tantene sine til dåpen og bøkene er barnebøker fra 50-tallet som har vært pappan min sine :)















post signature

7 kommentarer:

  1. Å så fint<3 Mange fine detaljer. Vet ikke helt hva det heter men elsker den greia til å telle på<3

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange fine detaljer :) Barnet vil nok trives der ja:)

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har, Line :-) håper det er greit at jeg legger meg til som følger?

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Kjempehyggelig at du vil følge meg :)

      Klem Line

      Slett
  4. Så herlig rom :)
    Hvor har du kjøpt de knottene og de små bokstavene?
    Klem Julie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Julie :)
      Så hyggelig at du likte rommet, og stas med besøk i bloggen :)
      Knottene har jeg kjøpt på Tinnies hus og bokstavene er fra Sofies villa :)
      Klem Line

      Slett